Aku tgk "Descendant of The Sun" sampai nangis? Betul ke?





Sekarang tgh musim "Descendant of The Sun" em mcm dorang panggil, "DOTS". Heheheheh aku pun terjebak sekali hahahahaha. Mula-mula aku taknak tgk pun tapi bila satu family aku buka citer yg sama berulang kali sampai sanggup tunggu ada internet dkt rumah pergh memang buat aku tergoda ah. Mcm dorang goda aku suruh tgk citer ni. And.......... yep, aku dah tgk.


Satu je aku nak cakap pasal cerita ni. 



"Janggggg!!!"


HAHAHAHAHAHA SRS BEST GILA CERITA DIA DOE!  AHHHHHHHHHH~ 


Oh yela. Aku nangis bila tengok citer ni. Srs sedih doe. Part mana yg ada sedih tu? Hahahah tgk sendiri la ek ek ek huhuhuh :3

Okbye, katil dan bantal dah memanggil-manggil. Jumpa esok(tak bermaksud esok tu maksudnya esok sbb taktau esok tu aku ada atau tak untuk esok. Eh panjang la pulak. Haha Bye!)



I think I miss you. Can you think me for awhile ? :)

0 483 comment this:

Post a Comment

tak rugi pun kalau awak komen sikit :')