Im inlove with.....

Tajuk tu saja je nak bagi kau datang sini. Hahahahahahahaha tapi takde kena mengena pun sebenarnya. K k k jangan marah. Hehehe lek luuuu! K k ~



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ya habibi ya maulana hahahahaha pa kaba ceq! Laaaama tak mai sini noh! Naik belemoih dah ni. Sat noh! Sat sat!



Huh! fuh fuh fuh *tiup screen*




Hehe ceq bukan paa la kan. Ceq nak haba satu ja. Ceq rindu ka hgpa semua! Eh banyak pulak ayat hahaha apa-apa je la. Eh jap aku tukar 'loghat'. Susah la nak guna loghat utagha ni. Putaq lidah terbeliat. Lol. 



Haa ni aku nak tanya korang. Student Uni, Poli, MARA, matrik apa semua tgh honeymoon kan? Ke... aku sorang je yg mereput kat rumah? 


"Macam bukan aku sorang je la kan~ Wuuuu!"





K dah tu je. Malas nak taip panjang panjang 


Jam dah tunjuk pukul 2:45 pagi. Jom tidur.





I think I miss you. Can you think me for awhile ? :)

0 483 comment this:

Post a Comment

tak rugi pun kalau awak komen sikit :')