Hm, takpelah... aku redha. Aku pasrah dgn ketentuan ini.

 
 
 
Tsk tsk tsk belum apa-apa lagi aku dah menangis dulu. 
Hmmmmm kenapa?! Kenapa? Kenapa?!!! 
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
 Ini semua tak adil! Kenapa dan mengapa?! 
 
Oh tragiknya 

Sebab apa aku menangis berduka resah bagai ni? Hm sebab...........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sebab ni laaaaaaa...
 
Cuba la tgk harga tu!! 
Aku tekan below RM100.. yg ada semua RM99. 
Tolak seringgit je? 
Hampeh betul!
 
 
Huwaaaaaaaaaa sedih tau kita~


Betul-betul menangis aku dibuatnya bila tgk harga tu. Berlinangan air mata bagai air hujan yg mencurah-curah. Hm, baru nak senyum tgk seluar tu.

Tapi.. bila dah tgk harga seluar tu, terus tak jadi. Hmmmm.. cancel! Cancel!

Hm, mampu tgk je la...


 
*Tsk tsk tsk*
 "Hm, takpelah... aku redha. Aku pasrah dgn ketentuan ini."





Ps: Over pula aku malam ni. Takpela, sekali-sekala 'drama queen' muahahaha!!




Ps: Over pula aku malam ni. Takpela, sekali-sekala 'drama queen' muahahaha

I think I miss you. Can you think me for awhile ? :)

0 483 comment this:

Post a Comment

tak rugi pun kalau awak komen sikit :')