Sambung belajar dekat mana?



Ya Allah, aku bersyukur kepadamu ya Allah..

Aku dapat tawaran.. sambung belajar dekat Politeknik Sultan Abdul Halim Muadzam Shah, Jitra, Kedah.
Course Juru Ukur Bahan. Haha sama macam mak aku. Nampak gayanya, aku akan ikut jejak mak ayah aku la jawabnya.. Insha Allah. 

Wah kalau macam ni, senang sikit nak buat assignment sebab dah ada 'guru' dekat rumah v^.^v

Hm.... dari selatan ke utara. Jauh juga kan? Tapi takpelah. Nak sambung belajar punya fasaaaal~

Lagipun Kedah tu dah dekat sangat dengan Perak. Ramai saudara-mara dekat Perak. Opah dekat Kuala Kangsar. Setakat dua jam lebih je.. apalah sangat, kan kan kan..? Hehehe

So, belajar rajin-rajin. Solat jangan tinggal. Solat itu tiang agama. 
Walau dimana kita berada, solat itu wajib kita tunaikan! Okay? :)




I think I miss you. Can you think me for awhile ? :)

0 483 comment this:

Post a Comment

tak rugi pun kalau awak komen sikit :')